tirsdag den 20. december 2011

Sådan kedelig og grå tirsdag

Sikke dog en grå og kedelig dag, ikke at jeg keder mig, fik nået en masse i går, som jeg så er ved at lægge sidste hånd på nu. Jeg kan mærke at jeg er ved at komme i julestemning, den har ellers ladet vente på sig.

Jeg har hæklet og valket en lille taske, som min svigerinde skal have i julegave, nu håber jeg bare at hun kan lide den, men det tror jeg hun kan. Jeg er selv ret godt tilfreds med resultatet.
Jeg har også hæklet en lidt større taske til mig selv, det er blevet ret lækker synes jeg.


Tasken til min svigerinde


Tasken til mig selv


6 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud. Hvad ville det evt koste af få lavet sådan en. Trænger til en ny taske :-)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle flotte tasker - jeg kan især godt li' din, den har nogle rigtig flotte farver og en god størelse.

    SvarSlet
  3. Super flotte tasker... den nederste er bare så skøn
    Ha en fin aften

    SvarSlet
  4. Flotte tasker. Specielt formen på den største

    SvarSlet
  5. Du må hà gang i hækkelnålen, så kan du lave en til-salg tråd på din blog, bare en ide, knus morkaren.

    SvarSlet